Bianyal 2017 (vídeo-resum)

Els dies 14 i 15 d’octubre es va dur a terme la Bianyal 2017, un itinerari cultural, organitzat per l’Ajuntament de la Vall de Bianya i l’Associació Binari, que centrava el seu interès en diverses intervencions artístiques efímeres dins les esglésies romàniques de Sant Martí del Clot, Sant Pere Despuig, la roureda de la Torre, el Molí d’en Solà i la masia de la Coromina. Els artistes que hi van participar són: Rafel G Bianchi, Tom Carr, Anna Dot, Marc Larré, Èlia Llach, Pere Noguera i Ariadna Raventós.

Clicant damunt la imatge podeu accedir al vídeo-resum d’aquesta edició:

Molí d'en Solà (foto: Marina Sáenz)

Molí d’en Solà (foto: Marina Sáenz)

 

Clicant damunt de la següent imatge, podreu accedir al vídeo complet de l’acció “Despertador sobre el pont de la riera de Santa Llúcia” duta a terme per Pere Noguera.

"Despertador sobre el pont de la riera de Santa Llúcia" acció de Pere Noguera (foto: Marina Sáenz)

“Despertador sobre el pont de la riera de Santa Llúcia” acció de Pere Noguera (foto: Marina Sáenz)

 

Més informació sobre l’edició 2017: en AQUEST ENLLAÇ hi podeu veure un ampli reportatge fotogràfic i en AQUEST ALTRE informació general.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s